torsdag 13. juni 2019

Bryllups boks i grønne farger

En eksplosjonsboks til Bryllup i Juli
med ønsker om naturfarger som brudeparet likte.

Da tenkte jeg straks på dette mønster arket fra Bildmålarna 
og en dies jeg hadde med eføy blader. Lokket er pyntet med eføy greiner, forskjellige blomster, banner med navn og dato og et bånd rundt kanten med den fine hjerte punchen.




Inni har jeg laget en firkant kake denne gangen.
Pyntet med de samme eføy greinene, blomstene, tynt blonde bånd
og diamant bånt nederst rundt kaken.
Stempel tekstene og swirl detaljene er fra Kort og Godt.
Noen små bling perler er gjentatt som på lokket




Legger denne inn hos 

Scrap from your heart #34 Bryllyp 

Nordsalten hobbyklubb #172 Brett i vei


5 kommentarer:

  1. Nydelig boks du har laget :) Tipper det er noen som blir veldig glad når de åpner denne.

    SvarSlett
  2. Så flott med firkanta kake og eføy Diesen er så fin , en nydelig bryllupsboks . Klem Synnøve

    SvarSlett
  3. Så utrolig nydelig bryllups eske. Vakkert.
    takk for at du deltar hos scrap from Your heart. Klem Katrine

    SvarSlett
  4. Nydelig eske, og jeg kjenner missunnelsen når nye høyder her når jeg ser hvor lekende lett du leker deg med blomster. De er bare helt fantastiske. Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  5. Nokk en feiende flott og forseggjort eske:) Takk for at du deler med oss på NSHK.DT Ingunn

    SvarSlett

To konfirmasjons kort til gutter

 Herlig å være på scrappetreff i helgen med så mange kjekke damer. Jeg fikk laget to konfirmasjons kort med ark fra Craft o`clock - Clang an...