fredag 25. mars 2022

Konfirmasjonskort nr 4

Konfirmasjons tida nærmer seg og jeg lager opp litt kort til boksen min.
Tror jeg kun har en nabo gutt å gi til i år.

Motivet fra Kort og Godt er malt med refill dråper Distress ink
Tekst diesen er også fra Kort og Godt. og likte at den var så liten .
Jeg har kombinert ark fra Maja design og Papirdesign, litt sisal tråd
bak teksten og kun en sløyfe til dekor.
 


Inni kortet har jeg brukt samme mønsterark, kartong fra Maja design og kraft kartong.
På siden av vimpelen med teksten er det åpning for å kunne legge inn en pengegave




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Konfirmasjonskort til gutter

Her jeg bor så er allerede konfirmasjons tiden startet og den varer helt til uti september. Da er det godt å ha korter klar i boksen min. He...