tirsdag 22. mars 2022

Nygift kort

 I helgen så var det Scrap4fun treff i Haugesund
og da fikk jeg laget litt forskjellige korter.

Dette kortet hadde jeg planlagt når jeg så den herlige bil diesen
Så for meg blikkbokser hengende bapå bilen, men fikk tips
av nabo dama om at hjerter kunne brukes 


Det var vanskelig å finne kartong til dette fine arket og endte opp med
en kartong fra Maja design- lavender rose



Dies: Bil + hjerter - Papirdesign
Oval på baksiden- Studiolight
Hjerter: Kort og Godt
Mønsterark: Papirdesign- ny
Stempel: ny bryllupsplate fra Papirdesign
Glitterark Rose gold fra Sizzix

1 kommentar:

  1. Kul detalje med dei gullhjertene som hengee og dingler bak på bilen.

    SvarSlett

Konfirmasjonskort til gutter

Her jeg bor så er allerede konfirmasjons tiden startet og den varer helt til uti september. Da er det godt å ha korter klar i boksen min. He...